Logo GEA


Concept | Vormgeving

Hoe haal je nieuwe medewerkers aan boord?

Niets zo moeilijk als goede medewerkers werven voor je bedrijf. Minstens zo belangrijk is het houden en koesteren van medewerkers. Alles begint met aandacht voor hen. Oprecht aandacht en nieuwe medewerkers in een warm bad laten landen. Al voordat ze aan hun eerste werkdag beginnen ontvangen ze thuis een welkomstkaart van hun nieuwe collega’s. Maar ook een eerste werkdag is belangrijk. Met een welkomstmok die klaar staat bijvoorbeeld. En wat doe je gedurende het eerste jaar nog meer om dat goede gevoel vast te houden?

WELKOM AAN BOORD

De Fout Voucher.

Als je geen initiatief neemt, maak je ook geen fouten. Daarom heeft Over de Haag voor GEA de onboarding Fout Voucher bedacht. Om initiatief aan te moedigen, en om één van GEA’s kernwaarden te benadrukken: 

‘We nemen initiatief om ontstane problemen op te lossen en zijn hierop aanspreekbaar’

Ik heb het fout gedaan

Reminder onboarding dag.

Na afloop van de onboarding dag ontvangen nieuwe medewerkers een kaart met daaraan een drijfbare sleutelhanger. Onder het motto:

‘Mocht je de kernwaarden even kwijt zijn, dan komen ze met deze drijfbare sleutelhanger weer bovendrijven’.

De Lunch Voucher.

Lekker informeel je manager beter leren kennen. Daarom ligt er op je eerste werkdag een Voucher voor je klaar om samen met je manager te lunchen.